Løsninger
Selvbetjening
Billity sine selvbetjeningsløsninger gjør at kundene selv kan administrere sine mobilabonnementer. Dette frigjør tid for både deg og kundene.
Med jevne mellomrom vil kundene ønske å se sitt eget dataforbruk, laste ned fakturaer, kjøpe tilleggstjenester eller løse andre behov. Med Billity sine selvbetjeningsløsninger minimeres abonnentenes behov for å ta kontakt med kundeservice. Dette er bra for kundene som slipper å vente på svar, samtidig som du frigjør tid og ressurser på drift av kundeservice - en klassisk vinn-vinn situasjon!
Nøkkelfunksjoner - en smidig brukeropplevelse med Min Side
Med Min Side gir du kundene dine oversikt over sine abonnementer, forbruk og faktura. I tillegg kan kunden selv endre sitt abonnement, aktivere sperringer og kjøpe nye tjenester.
Min Side gjøres tilgjengelig via din nettside, i tillegg til å leveres med app til både iOS og Android.
Oversikt over familiens mobilabonnementer
Min Side appen tilbyr en praktisk funksjon som lar kundene administrere deres familieabonnementer.
- Se løpende forbruk.
- Se fakturaer.
- Gjør endringer i kontoinnstillingene.
- Mulighet til å se spesialtilbud og rabatter som er tilgjengelige for kunder som er del av en familieplan.
- Tilgangsstyring gir administrator muligheten til å sette grenser for hvem som kan kjøpe ekstra data eller gjøre endringer på sitt abonnement.
Selg dine tjenester og produkter
På Min side kan du legge til egne tjenester som kundene enkelt kan legge til.
- Skap et bredere tilbud til kundene
- Øk inntjening med tilleggstjenester
- Fleksibel løsning
Sperring og mulighet for begrensninger
Med Min Side, kan kundene selv håndtere sperringer på telefonnummer. Brukeren kan legge til, fjerne, eller endre sperringene. Sammen med tilgangsstyring kan brukeren også bestemme hvem som har tilgang til å skru av og på sperringene.
- Samtaler i innland og utland
- Betalingstjenester
- Bruk av data
- Skru av delvis eller all forbruk