Start mobiloperatør
Skal du lykkes som mobiloperatør i dagens marked må du først og fremst ha en god forretningsidè.
Hvem er kundegruppen? Hva skal til for at de bytter mobilabonnement? Dette er typiske spørsmål som er viktig å finne svar på.
Utover dette er det en rekke grunnleggende faktorer som bidrar til å skape fornøyde kunder; Riktig pakketering av abonnementene, lettfattelig nettside, app og Min Side. God kundeservice. Unngå nedetid. Forståelige fakturaer. Det er nærmest en uendelig mengde detaljer som skaper en god kundeopplevelse.
På Din side handler det om å kunne bruke tiden best mulig: Minst mulig styr med kompliserte systemer som krever spesialkompetanse å drifte er en fordel. Da er det bedre å fokusere innsatsen mot å skape best mulig kundeopplevelser, noe som igjen gir penger i kassa.
I tillegg til å være en tjenesteleverandør, skal Billity gi innsikten, kunnskapen og verktøyene som skal til for at du får det konkurransefortrinnet som gjør at du lykkes med din mobilsatsing.
Slik kan Billity bidra til at ditt mobilselskap blir en suksess:
- Vi hjelper deg med forretningidè og konsept
- Vi bygger ditt businesscase sammen med deg
- Fleksibelt og automatisert system som reduserer arbeidsmengde
- Enkle ordre- og kundebehandlingssystemer
- Effektivt faktureringssystem
- Ferdige white-label løsninger for brukervennlig nettside, Min Side og app
- Tilkobling til Telenor sitt nett
- Tilgang til rapporter og analyser som hjelper deg å ha kontroll og å optimalisere driften
- Markedsføring og skalering - vi hjelper deg å vokse!